אמנת שירות סטאר אלקטריק בע"מ

מוצרי חשמל עליהם חל השירות:

מקרר ביתי עד 800 ליטר
מדיח כלים ביתי
טלוויזיות לאד לסד עד 55 אינץ'
טלויזיות פלזמה עד 42 אינץ
תנור אפיה ביתי (המופעל ע"י חשמל בלבד)
מיקרוגל ביתי לא משולב
מקפיא ביתי עד 500 ליטר
מזגן מפוצל ו/או מיני מרכזי עד 5.5 כ"ס
כיריים חשמליים ביתיים
מכונת כביסה עד 10 ק"ג
מייבש כביסה עד 10 ק"ג
די וי די

*הנך זכאי לקבל שירות על המוצרים הנ"ל ובלבד שגילם אינו עולה על 12 שנה

מוצר חדש חלופי

הנך זכאי לקבל מוצר חדש באם לא הצלחנו לתקן בעבור 12 מוצרי חשמל (גילם הינו עד 10 שנים).
החלטה באם המכשיר אינו בר תיקוןמושבת נתונה לשיקול דעת החברה בלבד וייקבע ע"י איש שירות מטעמה בלבד.
ההשתתפות העצמית למוצר חדש הינה בתוספת להשתתפות העצמית לאיש השירות והמוצר החדש שווה ערך למוצר המושבת.
עלויות השתתפות עצמית בעבור מוצר חדש:
מוצר בן עד 5 שנים – 300 ₪ .
מוצר בן 5 עד 10 שנים – 500 ₪.
מסך מעל 42 אינץ' – 200 ₪.
המוצר החדש יסופק עד 14 ימי עבודה ואו עפ"י מלאי היבואןחנות.
השירות יינתן במידת האפשר בביתו של המנוי מקום הימצאות המכשיר ובאם לא יהיה ניתן לתקן שירותי הובלה למעבדה וחזרה יהיו בתוספת 100 ₪ למנוי.
השירות אינו כולל זיכוי כספי או החזר אלא מתן מוצר חדש.
הובלת המוצר החדש והתקנתווופינוי המוצר הישן ע"ח המנוי.
ט.ל.ח

תנאי/היקף/תקופת השירות

מובהר בזאת כי השירות במסכרת מנוי זהכתב שירות זה אינו כולל תיקון אשר בוצע שלא באמצעות החברה ונציג ואו מעבדה מטעמה.
ההשתתפות העצמית של המנוי עבור קריאת שירות למכשיר הינה ע"ס 150 ₪ כולל מע"מ (המנוי זכאי לתיקון חוזר לאותה התקלה באותו המכשיר עד 6 חודשים ללא השתתפות עצמית).
במקרה של ביטול מנוי: המנוי יהיה זכאי להחזר כספי יחסי ולאחר ניכוי תקרה של 39.00 ₪ כולל מע"מ ובתנאי שלא צריך שירות בתקופת היותו מנוי.
השירות יינתן לא יאוחר מ-3 ימי עבודה מרגע קריאת השירות (במקרה של מקריים לא יאוחר מ-2 ימי עבודה.
השירות יינתן לכתובת הרשומה על גביי פוליסת השירות של המנוילקוח חובת ההודעה על שינוי פרטי המנוי חלה על הלקוח.
השירות ייכסה על שירותיי התיקון הנדרש לפעולתם התקינה של המכשירים המפורטים בכתב שירות זה למעט החריגים ולמעט נזקים שאינם מכוסים.
כתב שירות זה נותן כיסוי להחלפת חלקים מקוריים או חלופיים התואמים את החלקים שהוחלפו ועונים על תקן יצרן.
במקרה של מחלוקת באשר לתאריך יצור המוצר הישן תהיה חובת ההוכחה על הלקוח.
הלקוחמנוי זכאי לקבלת שירות לאחר 14 ימים מיום הצטרפותו לשירות ובתנאי שבעת ההצטרפות המכשיר היה תקין.

הזמנת שירות

השירות כיסוי מותנה בכך שמזמין הישרות פנה למוקדי החברה או מי מטעמה.
מוקד השירות לקריאת טכנאי זמין 24 שעות ביממה מיום א-ו (חצי שעה לפני כניסת השבת).
טלפון הזמנת טכנאי 24 שעות – 072-2776333
מייל [email protected]
פקס: 03-5359019
אתר הבית: www.msel.co.il

חריגים כללי

שימוש בניגוד להוראות היצרן.
המכשיר מצוי בתקופת האחריות של היצרןיבואן.
נזק עקב פעלת גורםטכנאי לא מטעם החברה ולא הוסמך לכך.
השירות אינו כולל נזק תקלה או אובדן חלקי פח, פלסטיק, זכוכית, גומיות וטעמים למיניהם, מנורות מכל סוג עבודות פחחות צבע רצועות דלתות וצירים תוף דוד ואביזרים נלווים.
תקלה או נזק מפגעי טבע, כוח עליון, מכרסמים או חדירת נוזלים למכשיר, תקלה במזיד, שבר מכל סיבה, תקלות ושיבושים ברשת החשמל או העברת המכשיר ממקום למקום. נזק כתוצאה מקורוזיה/חלודה/ריקבון/תקלה בשקע או בתקע המחובר למכשיר.
כיריים, אינדוקציה ומבערים.
תנור משולב גז בחלק העליון .[מצריך רישיון גז ]
השירות לא יינתן לכל תקלה או נזק למסכי LED, LCD ופלזמה מכל סיבה.
השירות אינו כולל מזגני חלוןמכשירים משולביםומכשירים אשר לא נרכשו בארץ.
שירות טלוויזיות (כל גודלסוג) הלקוח אחראי להעברת המכשיר למעבדה הקרובה באזור מגוריו וכמו כן להחזרתו לאחר תיקון.
כרטיסי תצוגות לדים לכל הסוגים.
מקררים עם מדחסי אינוורטר.מדחסים רגילים מעל 10 שנים לא בשרות.
מקרר לא כולל קיוסק ומייצר קרח על כל חלקיו.
החברה ו או מי מטעמה לא יהיו אחראים לכל תוצאה הנגרמה מחוסר בחלפים זמינים במדינת ישראל מסיבות שאינן תלויות בנותן השירות.
במקרה של מזגן השירות יינתן כאשר המזגן מותקן במידה המאפשרת גישה לתיקון ואינה מסכנת את איש השירות.
השירות יינתן בכל מקום השטחי מדינת ישראל ובאזורים בהם השליטה המוחלטת הינה בשליטה ישראלית ואינה מסכנת את נותני השירות.
אין כיסוי על מזגני אינוורטר כלל, מזגן מפוצל כ4.25 כ"ס, השתתפות 290 ₪, קריאת סרק 80 ₪
ט.ל.ח
טכנאים מעבדות נותני שירות הפרוסים ברחביי הארץ לנוחות ומהירות השירות.
מוקד שירות 24 שעות ביממה (לא כולל שבתות וחגים).
כתב שירות זה הינו מסמך המפרט את תנאי השירות להם זכאי המנוי.

נשמח לעמוד לרשותך בכל פניה ולתת מענה מהיר אמין איכותי ומקצועי לכל בעיה או תקלה במכשירי החשמל בביתך.

רח' פלטין 1 ראשל"צ שירות לקוחות/ברורים –
פקס: 03-5359019 072-2796510
להזמנת טכנאי: 072-2776333